Χριστουγεννιάτικο δωράκι

Χριστούγεννα!!! Η αγαπημένη μου γιορτή του χρόνου!!!

Και Χριστούγεννα χωρίς δωράκι γίνονται; ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!

Γι’ αυτό κι εγώ θα σου κάνω δώρο την Χριστουγεννιάτικη κούπα μου!

Για να σε βάλω στο κλίμα και να σου αλλάξω τη διάθεση.

6 κούπες μου περιμένουν 6 τυχερούς

δώρο
Η διαδικασία συμμετοχής είναι απλή:

  • Κάνεις Like στη σελίδα μου  στο facebook
  • Αφήνεις το σχόλιο σου  κάτω από αυτό το άρθρο ή από τη σχετική ανάρτηση στο facebook, ή κοινοποιείς στη δική σου σελίδα
    μέχρι την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου στις 00:00
  • Oι έξη νικητές/ιες θα ανακοινωθούν στη σελίδα στο facebook

Καλή επιτυχία!!!

Με αγάπη
MamaTsita

82 thoughts on “Χριστουγεννιάτικο δωράκι

  1. Ευχαριστουμε πολυ!παρακολουθω την εκπομπή σας και παιρνω πολλές ιδεες!καλες γιορτές ευχομαι ολόψυχα!

  2. περοχο δωρο! ! ! 💟💟💟
    Σας ευχαριστουμε πολυ! ! !
    Μακαρι να ειμαι τυχερη! ! !

  3. ⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁 Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για το υπέροχο δώρο!!Θα ήθελα πολύ να είμαι τυχερή & να κερδίσω!!!!⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁⛄🎄🎁

  4. Είναι τέλεια….
    Θα γίνω το καφεδακι μου στη δουλειά κάθε πρωί παρέα σου αν είμαι τυχερη…
    Τη θέλω για δωράκι γενεθλίων μου που πλησιάζουν αν είμαι τυχερη..
    Να είσαι καλά κ πάντα δημιουργικη!!!!
    Ευχαριστουμε!!!!
    Fb name: Sonia Labiri

  5. καταπληκτικό δώρο ,ευχαριστούμε καλες γιορτές με ιδεές και δημιουργίες

  6. Υπέροχη κούπα. Να πίνεις το καφεδάκι σου και βλέποντας την να σου φτιάχνει η διάθεση! Μακάρι να είμαι μια από τις τυχερές 😊😊😊

  7. Καλα χριστουγεννα… Με υγεια και αγαπη… Ευχαριστουμε για το δωρακι !!!!!! 💜💜💜💜💜💜💜 🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊

  8. 🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈 ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ!!!!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ!!!!!🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺🌈🌺

Leave a Reply

